Blogger Layouts


TER...lalu sibuk... hati teringin..... KURUS... cantik....!!!! ( please fill form - interested n serious buyer only) CALL @ SMS : auw @ hidaya 012-4499336 , giha 016-6651152 , kama 012-5029369, Anem 017-6090873 , Maria 012-2046508, Musliha 019-3661096, Shima 019-6676650, Nurul 012-4780765, Syasya 019-2662639, C'Ani 013-3388492, Lin 019-3258628



email : pb_hidaya@yahoo.com Fax : 03-33923581 alwayz freelance @ klang valley, Selangor, putrajaya, n9, malacca, johore......

AUWpremiumbeautiful

kawan2 yg d hormati....if u all terlalu inginkan badan cantik dan sihat...sehingga kini masih tercari2 dan sudah berhabis untuk KURUS...diharap blog ini dapat membantu...AUWpremiumbeautiful sentiasa sedia untuk anda...memberi info dan berkongsi tips untuk cantik dan sihat....sememangnya berbaloi2 dan value untuk wang anda


apa2 komen amat di alu2kan.......bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami..........Thanxxx 4 ur support...



kurus + cantik + sihat + senyum + relaxxxx = arrrrgggggggghhh @ :) :) :)
~~~up 2 u~~~

WEBSTAGRAM

fb

AUWpremiumbeautiful™

Saturday, April 23, 2011

~ NAFAS ~


yupppppp....
saya asthma & sempot....
dulu mase skola selalu kantoi...sukan2 & jalan2 pon mmg xlarat...
tp sy mmg suka tahan...sbb sy yakin saye bolehhhh....
tapi kantoi jugak...g klinik amik nebulizer..


tu dah kira tahap kronik lahhh...
malam2 saya tdo sambil duduk...
batuk2 siap ade bunyi2...sedihhh tau
kene amik oksigen la kt spital...
yela...saya pon jalani kehidupan cam biasa...
jln2 terrrr hidu asap lori, rokok, jerebu lahhh....
takkan org lalu rokok sy nak terajang kan???
abis2 pon sy elak...tp kene jugak...huhu


g makan xbole makan sejuk2 especially tembikai, pisang @ pulut,
memang xmerasa la makan buah...
itu DULU...
*
*
*
sekarang saya menggunakan terapi FIR...
dengan memakai PREMIUM BEAUTIFUL...
memang pelik kan...org kat luar yg suka bg free advice...
katenye...gila pe!!! makin sesak napas la ko???
xsayang nyawa ek???
konon nk bg nasihat kan...tp suka dengar dan sampaikan...
main petik je...macam petik gitarrrrrr
tapi bila saya baca one by one...
an by one...function PB nihhh....


patot larrrrrr
30% je utk cantikkkkk
more 70% untuk terapi FIR bg kesihatan!!!
memang rugi la sape yang nampakkk yang 30% tu je ek...
KESIAN....


SYUKUR ALHAMDULILAH
saya berjaya hidup normal seperti org lain...
dan saya berjaya melahirkan 3hero sy secara normal....
hehehe...tahniah hidaya!!!
saya xkata asthma sy hilang yerrrr....
nnt ade org report plak kt presss....
kate saya ade SUPER power...
hahaha
logikla...dengan cara hidup & pemakanan sekarang...
kita sendiri yang tentukan samada kita sayang diri kita atau tidak....
nak makan mekdi, piza, keni roger, secret, kfc & bla bla bla bla....

sebab itu...
saya percaya dan usaha...
untuk saya kawal asthma saya...
kerana Allah kan dah pesan dalam Al-Quran...
setiap penyakit ade penawarnya....

~ MY TESTIMONI ~

jom layan nafas org kota...huhu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers