Blogger Layouts


TER...lalu sibuk... hati teringin..... KURUS... cantik....!!!! ( please fill form - interested n serious buyer only) CALL @ SMS : auw @ hidaya 012-4499336 , giha 016-6651152 , kama 012-5029369, Anem 017-6090873 , Maria 012-2046508, Musliha 019-3661096, Shima 019-6676650, Nurul 012-4780765, Syasya 019-2662639, C'Ani 013-3388492, Lin 019-3258628



email : pb_hidaya@yahoo.com Fax : 03-33923581 alwayz freelance @ klang valley, Selangor, putrajaya, n9, malacca, johore......

AUWpremiumbeautiful

kawan2 yg d hormati....if u all terlalu inginkan badan cantik dan sihat...sehingga kini masih tercari2 dan sudah berhabis untuk KURUS...diharap blog ini dapat membantu...AUWpremiumbeautiful sentiasa sedia untuk anda...memberi info dan berkongsi tips untuk cantik dan sihat....sememangnya berbaloi2 dan value untuk wang anda


apa2 komen amat di alu2kan.......bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami..........Thanxxx 4 ur support...



kurus + cantik + sihat + senyum + relaxxxx = arrrrgggggggghhh @ :) :) :)
~~~up 2 u~~~

WEBSTAGRAM

fb

AUWpremiumbeautiful™

Monday, April 18, 2011

8 jam yang konsisten tau....

Premium Beautiful bole kurus??? betul ke?? yeke??? adoiii
asalnye aku pakai PB ni sbb dalam hati takut...pasal FIBROID...
doc pon kate sebab cara hidup & pemakanan sekarang..risiko pasti ade...
setiap org ade fibroid...besar kecil, active atau tak...itu sume kunfaya kun...
kita sebagai hamba Allah kene la usaha....mencegah lebih baik kan!!!
after 2nd hero perut aku mmg bnyak spare tyre....
ade juga kwn2 opis yg ikhlas cakap perut aku "muncet"....ayat2 budi bahas a cketttt
nak cover punya pasal aku stop mkn pil perancang...hehe...usaha tangga kejayaan...
project no3..haha...setahun gak xde rezeki...siap kene sound ngn membe laki aku...
baek aku check doc!!! aduiiiiii dup dap dup dap....
nak jadikan cite...
student aku punya kawan, merangkap kawan skola hubby aku....bawak dia g satu tempat jual baju dalam...
huhu...melampau nihhh...klu aku tau mase tuhhh...aku fail kan budak tuhhh...
ajar hubby aku skodeng baju dalam...gile ape??? haha
balik2 laki aku bawak cite nak bagi aku pakai Premium Beautiful...reason ttg muncet n fibroid....
aku setuju je...bagi aku amikkkkk...haha
siyes laaaaa....2-3 bulan aku pakai PB....itu pun malas sebenarnya...
hari2 org sebelah membebel...aduiiii...pake jela....bg dia zip mulut...haha
syukur alhamdulilah +ve....my 3rd preggy....mwaxxxxx...cayalahhhh
tulah...kan senang...DENGAR cakap...IKUT aturan jerr.....LAPAN jam...hari2
pasti dapat....hehe


ngandung pon sempat g konvo SSM lagikk
unntunglahhh...konvo xyah kuar duit bayar jubahhhh.....
haha...siap dapat bonus lagikkk....
ini cerita 8jam konsisten...untuk dapat baby...haha
then dapat reduce toksin & nyah2 yg ade dalam badan...
betul2 feel light...haha
nak tau kurus x???
tgk la bwh nihhh....
*
*
*
*
*
cakkkkkk

asyik kene peluk je....
dulu en nizam kate peluk xsampe...hahaha
sekarang ni asyik nak dating jerrr...
pesan hubby yg paling besttt!!!
biarlah ape org nak kate....
kurus saya ideal di mate dia...muncet pun da ilanggg...
suke sangat....
i love u...mwaaxxxxxxxxxxxxxxxx

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers