Blogger Layouts


TER...lalu sibuk... hati teringin..... KURUS... cantik....!!!! ( please fill form - interested n serious buyer only) CALL @ SMS : auw @ hidaya 012-4499336 , giha 016-6651152 , kama 012-5029369, Anem 017-6090873 , Maria 012-2046508, Musliha 019-3661096, Shima 019-6676650, Nurul 012-4780765, Syasya 019-2662639, C'Ani 013-3388492, Lin 019-3258628



email : pb_hidaya@yahoo.com Fax : 03-33923581 alwayz freelance @ klang valley, Selangor, putrajaya, n9, malacca, johore......

AUWpremiumbeautiful

kawan2 yg d hormati....if u all terlalu inginkan badan cantik dan sihat...sehingga kini masih tercari2 dan sudah berhabis untuk KURUS...diharap blog ini dapat membantu...AUWpremiumbeautiful sentiasa sedia untuk anda...memberi info dan berkongsi tips untuk cantik dan sihat....sememangnya berbaloi2 dan value untuk wang anda


apa2 komen amat di alu2kan.......bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami..........Thanxxx 4 ur support...



kurus + cantik + sihat + senyum + relaxxxx = arrrrgggggggghhh @ :) :) :)
~~~up 2 u~~~

WEBSTAGRAM

fb

AUWpremiumbeautiful™

Sunday, April 17, 2011

KETUK vs KUTUK

nilai kerja kita tanggungjawab kita....
kenapa perlu babitkan orang lain....
kita sendiri tahu bagaimana nak atur masa kite bekerja...
....KESIAN....
dengan mereka2 yang sering stress oleh masalah mereka sendiri....di tempat kerja...
bila di beri kerja....memaki hamun...memekak mengaitkan orang lain...
kenapalah jadi camtu yerrr...anda di kategorikan sebagai golongan profesional malah educated ...
tapi tindakan seolah2 anak kecil yang sekolah tadika...aduhaii...
setiap hari kerja jaga punch card....sehebat untuk kerja yang anda dapat lakukan....tolonglahhh....
menuding jari orang itu dan ini...mempertikai kerja yang org lakukan....
xpuas hati melihat kesenangan dan kebahgiaan org keliling...
bercerita dan sampaikan perkara2 yang boleh menutup periuk nasi orang lain...
orang itu miskin pon ade ceritanya...orang itu kaya pun ade yang diceritanya....
salahkah orang buat side income??? klu awak xnak buat dok diam...awak dah selesa...kereta besar, rumah dah besar, gelang dah besar, duit dah berkepok2....
........saya selalu inginkan suasana kerja yang ceria, xde dengki dan citer keburukan org...
tapi xpela...sy wat suasana kerja saya sendiri...ikut arahan ketua...sorila bkn xnak tolong....
" YANG MENURUT PERINTAH " saya xsuka  "YANG SUKE MEMERINTAH "...
apepun sy cukup hargai mereka....
yg begitu memahami dan menyokong saya...
saat saya jatuh tegolek...saat di tertawakan...saya dipertikaikan...saat dipersalahkan...saat di jatuhkannnn...
TERIMA KASIH....
kalau saya xlalui semua tuhhh...
saya xkenal ape erti sebenar hidup ni...
saya xtahu siapa sebenarnya yang benar2 ikhlas....
dan yang penting...
saya lebih dekat padaNYA...kerana semua tu saya kenal
DIRI SENDIRI....dan apa tujuan sebenar kita hidup di dunia ini...
dan saya sentiasa berusaha untuk mendapatkan keberkatan hidup ini....insyaallah

quote ini adala sumber inspirasi saya...:):)

‎"Bagi mendapatkan keberkatan umur panjang, seseorang itu perlu menjaga kualiti ibadatnya, menjaga hubungan silaturahim sesama manusia dan banyakkan bersedekah jariah dan meninggalkan khazanah ilmu dan anak yang soleh"


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers