Blogger Layouts
TER...lalu sibuk... hati teringin..... KURUS... cantik....!!!! ( please fill form - interested n serious buyer only) CALL @ SMS : auw @ hidaya 012-4499336 , giha 016-6651152 , kama 012-5029369, Anem 017-6090873 , Maria 012-2046508, Musliha 019-3661096, Shima 019-6676650, Nurul 012-4780765, Syasya 019-2662639, C'Ani 013-3388492, Lin 019-3258628



email : pb_hidaya@yahoo.com Fax : 03-33923581 alwayz freelance @ klang valley, Selangor, putrajaya, n9, malacca, johore......

AUWpremiumbeautiful

kawan2 yg d hormati....if u all terlalu inginkan badan cantik dan sihat...sehingga kini masih tercari2 dan sudah berhabis untuk KURUS...diharap blog ini dapat membantu...AUWpremiumbeautiful sentiasa sedia untuk anda...memberi info dan berkongsi tips untuk cantik dan sihat....sememangnya berbaloi2 dan value untuk wang anda


apa2 komen amat di alu2kan.......bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami..........Thanxxx 4 ur support...



kurus + cantik + sihat + senyum + relaxxxx = arrrrgggggggghhh @ :) :) :)
~~~up 2 u~~~

WEBSTAGRAM

fb

AUWpremiumbeautiful™

Thursday, May 26, 2011

Wahhhhh…semakin ramai yg nak Premium Beautiful sbb nak kawen
Yehaaaaa…tahniah2…pilihan tepat!!!! J J

Ramai jugek yg tanye2 kat i…
Ade x nak rekomen eni caterer @ pelamin utk survey2…
Cam biasa…I suke promote2 contact2 yg I tahu…
Hr ni I nak promote cket wedding planner nihhh…
Ma VVip club…bole try n survey…
Da pake Premium Beautiful kan….
memang gojesss la d hari persandingan….
Makan sodap2, pelamin cun2 mehhh…huhu
SELAMAT men SURVEY!!!!
Kenapa saya BUAT bizsss nihhhh???

-        Saya makan gaji so gaji memang abis untuk makan…huhu
-        Saya punya impian menjadi AUWsuperwoman…huhu
-        Saya nak sentiasa ngn hubby, kids…still loving all tymeeeee….weeeeee
-        Saya memang xpandai nak promote & jual2 sgt…saya sarungkan PB konsisten 8jam…orng TANYE baru saya story…huhu
-        Jual hanya pada yang nak BELI sahaja…xnak beli!!! Dok diam2 hokey!!!!
-        Saya suke share all my VVip Club testimony kt blog http://auwpremiumbeautiful.blogspot.com
-        Blog http://auwpremiumbeautiful.blogspot.com adalah training centre utk ma NEW bizss partner…sbb kami market 8set PB je setiap org (seumur hidup)….so our blog is our CENTREPOINT…bersama2 market PB rakan kongsi…memamg marbelesss…hihi
-        Klu saya jual PB jerrr semata2…memang xdapat team bonus + friendship + relationship + tripship…hehe…sbb tu kita kene bergerak dalam TEAMWORK….
-        OUR QUOTE ….
      ”Apa yg kami dapat (RM)… kami akan pastikan rakan kongsi juga dapat (RM)”
N-PLUS

RM 65 ( 10 SACHET)


"....dalam dunia ini, ramai di antara kita menghadapi pelbagai penyakit kerana tidak mengambil berat akan jenis makanan yang dimakan setiap hari. Akibatnya, pengumpulan toksin dalam badan berlaku dan ini menjejaskan kesihatan kita sebagaimana yang disokong oleh pakar perubatan...."



Mengandungi buah haw dengan ramuan-ramuan herba. Ia diekstrak dengan menggunakan teknologi yang canggih dan terbukti fungsinya yang membantu dalma pembuangan toksin dan pembinaan kesihatan serta kecantikan dalam generasi terkini. Ia bukan sekadar membantu membuang badan-bahan buangan dalam tubuh badan, malahan membantu dalma pengurangan berat badan, mencantikkan kulit badan, amat berfaedah untuk pesakit kardiovaskular dan penyakit kronik. Pengambilan secara berterusan untuk tujuan penjagaan kesihatan dapat menyihatkan tubuh badan, mempertingkatkan daya tenaga dan memperkuatkan sistem imunisasi.
Adunannya membekalkan nutrien-nutrien seperti protein, karbohidrat, bahan-bahan mineral, serat diet dan lain-lain lagi.
Didapati kaya dengan zat besi di mana zat ini merupakan ramuan utama dalam pembentukan sel darah merah
Bebas daripada bahan-bahan kimia, bahan-bahan pengawt, pewarna tiruan dan kolesterol. Ia berbau wangi, sedap lagi lazat. Serbuk N-Plus dibungkus dalam bungkusan kecil, mudah dan bersih untuk dibawa ke mana-nmana. Oleh itu, ia amat sesuai diambil oleh segenap lapisan masyarakat samada kanak-kanak, orang dewasa atau warga tua. Lebih-lebih lagi, minuman ini adalah sesuai untuk diambil oleh vegetarian. Minuman lazat dan berkhasiat ini adalah mudah dan senang disediakan sebagai minuman harian. Pengambilan N-PLUS setiap hari memperbaiki gaya hidup dan tahap kesihatan anda

RAMUAN-RAMUAN UTAMA :
EKSTRAK HAW (BERASAL DARI FAMILI ROS)
  • merupakan tumbuhan yang paling awal didapati mempunyai nilai perubatan dan digunakan dalam bidang perubatan herba.
  • dapat membersihkan saluran darah, menurunkan tahap kolestrol, melancarkan penghadaman, menyinarkan dan menggalakkan keanjalan kulit
PSYLLIUM
  • kaya dengan sumber fiber tumbuhan yang larut air. Ia menggalakkan peristalsis kolon yang lancar dan memudahkan perkumuhan baha-bahan buangan badan dan toksin daripada dinding kolon. Dengan itu, masalah sembelit dapat dilegakan di samping memperbaiki kesihatan gastrousus dan sistem penghadaman.
  • bertindak sebagai penyerap lemak dan kandungan gula yang baik
  • ia juga dapat menyerap kolesterol dan lemak dalam badan kita tanpa kesan-kesan sampingan. Hasilnya, ia membantu mengurangkan berat badan dan melangsingkan badan di samping mencantikkan kulit serta menyerikan wajah
BETA-KAROTIN
  • agen anti pengoksidaan yang diperolehi daripada sumber sayur-sayuran dan akan bertukar kepada vitamin A oleh tubuh badan kita. Ia penting untuk mengekalkan penglihatan yang baik, menyinarkan kulit badan, membuang toksin dalam badan dan memperkuatkan sistem imunisasi
CARA PENGAMBILAN
     1-2 bungkus setiap hari dengan perut kosong, dicampur dengan 250ml air sejuk atau air suam, dikacau hingga sebati kemudian minum
     dengan segera

my own TESTIMONY.....:) :)

Premium Beautiful + Lacto-lite + N-plus
( abang sayang!!!)

 

Wednesday, May 25, 2011


Ke arah satu perjalanan
Dalam sebuah kehidupan
Demi untuk mengecapi
Hasrat murni di dalam hati

Usaha dengan doa
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui
Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah
HambaMu Allah
Sekiranya takdir menguji
Cekalkanlah hasrat di hati
Semoga kesusahan bisa
Mengajar erti terus asa
Usaha dengan doa
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui
Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui
Suluhkan cahaya di hati terang (Allah)
Tunjukkan jalan seandainya hilang (Allah)
Tegakkan perjalanan yang bakal ditempuh
Tegakkan semangat bila runtuh
Setibanya di sisiMu ku berserah
Terimalahku hambaMu Allah
HambaMu Allah
HambaMu Allah


*
*
*
*

Good job AUWpremiumbeautiful geng!!!!!
chaiyok2 JJ

Tuesday, May 24, 2011


Untuk apakah kita menuntut ilmu? Adakah untuk belajar2 dan suka2 saja? Adakah untuk menghadapi peperiksaan? Adakah untuk mendapatkan sijil atau ijazah? Adakah untuk mendapatkan pekerjaan? Barangkali ada yang menjawab keempat-empat itu semua. Kerana ianya saling berkaitan antara satu sama lain. Tapi, rata2 yang akan menjawab ialah untuk mendapatkan pekerjaan.

Cuba kita fikir balik, untuk apakah kita menuntut ilmu sebenarnya? Kebayakan pelajar2 dan siswa2 kini, fokus mereka menuntut ilmu hanyalah untuk menghadapi peperiksaan dan mendapatkan pekerjaan pada hari kemudian supaya dapat hidup senang. Walaupun tidak dinafikan, ada di antara mereka yang menuntut ilmu dengan sebenar-benarnya dan sangat bersungguh-sungguh. Ini merupakan perkara yang baik.

Tetapi makna menuntut ilmu yang sebenarnya sekarang ini perlulah diperbetulkan semula. Kerana ada ramai lagi pelajar yang tidak tahu akan sebenarnya mereka menuntut ilmu. Mereka masih lagi keliru untuk apakah kita menuntut ilmu. Untuk apakah mereka menghadapi peperiksaan jika kebanyakan mereka selepas peperiksaan sudah lupa segala apa yang telah dipelajari? Untuk apakah siswa2 memasuki universiti jika sekadar hendak mendapatkan segulung ijazah tetapi selepas keluar daripada universiti, sudah tiada rasa lagi hendak menuntut ilmu kecuali kalau mereka hendak menjadi guru, pensyarah, penulis ataupun pemikir. Ada juga selepas keluar universiti, mahu sangat memilih kerja, hanya mahu mendapat kerja dari kelayakan bidang yang mereka pelajari.

Sebenarnya, dari sekolah lagi mereka telah diajar supaya menghafal saja segala pelajaran yang telah dipelajari selepas itu dimuntahkan semula di kertas2 jawapan peperiksaan. Sampailah mereka mengalami keadaan yang sama di universiti iaitu menghafal lagi segala maklumat selepas itu kena keluarkan segala apa yang telah dihafal, di kertas2 jawapan peperiksaan lagi.

Mereka bukannya mahu memahami ilmu yang telah dipelajari. Kerana fokus mereka hanyalah hendak mendapatkan sijil, ijazah dan kerja. Bukannya fokus kepada memahamkan ilmu. Mereka sebenarnya memang menuntut ilmu tetapi masalahnya tidak mahu memahami ilmu itu. Itulah sebabnya ada juga segelintir pelajar dan siswa yang masih buruk lagi akhlaknya, perangainya, minda masih lagi di tahap rendah sehinggakan sekarang banyak berlaku perkara2 sosial yang tidak baik seperti membunuh, mengambil dadah, mementingkan diri sendiri dan sebagainya dan yang terbaru sekarang ini, berlaku pembunuhan pelajar di Mesir. Siapa lagi pembunuhnya kalau bukan pelajar yang dikatakan penunut ilmu yang mulia yang sentiasa meningkatkan diri dengan pengetahuan ilmunya. Tetapi pelajar yang menjadi pembunuh ini bukannya meningkatkan pengetahuan ilmunya malah menurunkan lagi pengetahuan ilmunya.

Semua yang telah berlaku itu sebenarnya bukanlah salah mereka tetapi cara didikan mereka dari rumah dan di sekolah lagi yang telah membentuk peribadi mereka menjadi begitu. Suasana dan persekitaran di sekelilinglah yang akan membentuk peribadi dan akhlak seseorang. Itulah kesannya kalau tidak faham apa ilmu yang telah dipelajari itu.

Kita menuntut ilmu yang sebenarnya adalah kerana Allah dan RasulNya. Allah dan RasulNya-lah yang telah menyuruh kita menuntut ilmu. Supaya kita dapat lagi meningkatkan pengetahuan tentang sesuatu perkara. Dan menuntut ilmu kenalah diniatkan untuk memahami ilmu tersebut supaya kita akan menjadi seorang insan yang seimbang dari segi rohani, jasmani dan minda.

Itulah yang telah berlaku di zaman khalifah2 Islam dahulu dan selepasnya sehinggakan mereka dapat melahirkan ramai tokoh2 Islam, ilmuan2 Islam dan ulama2 yang telah berjasa dan memberikan sumbangan kepada agama ini. Kerana mereka faham apa ilmu yang mereka pelajari, mereka gunakan ilmu itu untuk menyebarkannya kepada orang ramai. Itulah yang telah berlaku kepada Imam Ahmad bin Hanbal, Badiuzzaman Said Nursi, Syeikh Al-Albani dan ramai lagi.

Imam Ahmad bin Hanbal pernah berkata bahawa beliau akan menuntut ilmu dari hujung pena sehinggalah ke pintu kubur, walaupun ketika itu beliau sudah menjadi imam para umat dan ketua.

Ali bin Abu Talib pernah berkata: "Ikatlah ilmu dengan menulisnya".

Hamka juga berkata, jika sesorang sudah mencapai tahap membaca yang tinggi, secara semula jadi akan terpanggil untuk memindahkan ilmu pengetahuan yang didapatinya dalam bentuk penulisan. Ini jelas dilihat dalam diri Hamka sebagai seorang ulama, sasterawan, pemikir dan penulis.

Oleh itu, mulai dari sekarang, ubahlah niat sebenar kita menuntut ilmu, tuntutlah ilmu dengan memahaminya bukan sekadar menghafalnya, Tuntutlah ilmu untuk kegunaan dan kebaikan kita dan tuntutlah ilmu untuk menjadi insan berguna, berjasa dan dapat memberikan sesuatu sumbangan kepada agama, masyarakat dan negara ini. Tuntutlah apa2 saja ilmu yang bermanfaat yang dari yang ilmu yang penting barulah lepas itu ilmu yang berikutnya iaitu ilmu agama, sejarah, sains, matematik dan sebagainya. Barulah kita akan menjadi manusia yang seimbang ilmunya.

Itulah hakikat dan makna menuntut ilmu yang sebenarnya supaya kita ada mendapat sesuatu hasil yang akan kita petik dari ilmu tersebut untuk kegunaan dan kebaikan kita suatu hari nanti. :-X

PERASAAN hasad dengki sukar dihapuskan dalam jiwa kerana ia lahir di hati kecil tanpa pengetahuan orang lain. Ia bermula daripada perasan cemburu hingga merebak dan berkembang menjadi perasaan tidak tenang.

Akibatnya, seseorang yang dihinggapi penyakit dengki berusaha sedaya upaya untuk memenuhi hasrat hati yang sedang menekan perasaan jiwanya.

Sesungguhnya masalah hasad dengki menjadi punca fitnah besar yang merosakkan perhubungan hidup bermasyarakat sejak manusia mula bertapak di bumi. Perasaan dengki bermula dari anak Nabi Adam, Habil dan Qabil, hasil hasutan iblis.

Perasaan hasad dengki di kalangan umat manusia membawa kepada gejala buruk yang akan menghancurkan perpaduan dan kerana itu Islam benci mereka yang mempunyai hasad dengki dalam jiwa.

Sesungguhnya setiap kelebihan atau keistimewaan yang diperoleh seseorang adalah kurniaan Allah yang Maha Pemurah. Firman Allah yang bermaksud: "Apakah mereka mendendami manusia disebabkan suatu kelebihan yang Allah berikan kepada mereka?" � (Surah an-Nisa', ayat 54)

Apabila perasaan hasad dengki bercambah dan menyerap ke seluruh jiwa seseorang, dengan sendirinya keadaan hidup mereka menjadi tidak tenang.

Perasaan hati sering tergugat kerana melihat kebahagiaan orang lain. Maka hatinya mula timbul rasa resah dan benci lantas ia pun cuba membuat pelbagai fitnah untuk memburukkan orang dicemburui itu.

Hasad dengki membawa kehancuran perhubungan kasih mesra dalam masyarakat. Penyakit dengki susah diubati dan apabila seseorang itu diresapi dan ia dengan sendiri akan merosakkan sifat tolong menolong dalam masyarakat.

Hasad dengki paling kuat melanda kedudukan agama ialah daripada bukan Islam seperti berlaku pada zaman jahiliah.

Kedudukan Islam diancam pelbagai tipu daya dan fitnah untuk melemahkan keteguhan jiwa umat Islam. Namun mereka yang beriman, tetap teguh memperjuangkan Islam dengan menggadaikan harta dan nyawa demi agama.

Setiap perkara bertujuan baik akan musnah dan hancur jika timbul rasa dengki dan iri hati. Umat Islam yang mengamalkan sifat dengki boleh menyebabkan sinar keagamaan beransur pudar dan setiap gerak langkah mereka terkeluar daripada garis Islam.

Sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: "Jauhkanlah diri kamu daripada dengki kerana dengki itu memakan segala amalan kebajikan sebagaimana api memakan kayu." (Hadis riwayat Abu Daud)

Sesungguhnya dengki mendengki dan benci membenci sesama sendiri tidak sedikit pun memberi faedah atau keuntungan bahkan merugikan. Lagipun sifat hasad dengki bertentangan dengan dasar Islam dan boleh dianggap sebagai musuh paling ketat.

Untuk keteguhan hati dalam keimanan, kita mesti berpegang teguh kepada sabda Rasulullah SAW yang bermaksud: "Janganlah kamu dengki mendengki. Jangan kamu putus memutus hubungan, janganlah kamu jauh menjauhi hati, janganlah kamu benci membenci; hendaklah kamu semua wahai hamba Allah hidup bersaudara dan haram bagi seorang Muslim itu menjadi saudaranya tidak bercakap selama tiga hari." (Hadis riwayat Bukhari, Ahmad dan Muslim)
 
 sumber : http://www.virtualfriends.net/article/articleview.cfm?AID=38344


TAHNIAH geng AUWpremiumbeautiful...
sememangnya ada tahu bezakan.....
yg mana INTAN dan yang mana KACA berderaiiiiii

Friday, May 20, 2011

Premium Beautiful Touch....heee
Story mory ma VVip club yg sentiasa conceive for preggy....
Tup tup tup yang consult ni dapat rezeki tersendiri...hihi
I am +ve pregnant!!!!!...hihi...JJJ
Rezeki Allah nak bagi...syukur alhamdulilah...
Moga2 gegurlzzz yer....tengss ma VVip club...same2 kita usaha...
Allah akan beri ape yg kita MINTA & USAHA....
Yang penting semua perkara...
Kita kene dahulukan NYA.....
Kenapa Premium Beautiful menyuburkan??? Bukan taksub pon...
Tapi da banyak testimony...kita sarungkan PB d badan kita...
Automatically...melancarkan peredaran darah dalam badan...
NO stresss, NO migraine, NO pain & NO gain...kih3
Off cozz u feel relaxxxx walaupon got big suprizeeeee!!!!!
I am preggy!!! Hehe
This is my 2nd testimony...how PB works...
Give u a smile...hehe
Syukur Alhamdulilah.....
Semoga Allah sentiasa d melindungi hambamu ini...
Aminnnn.........
GEGURLZZZ HOPEFULLY...wink2

Wednesday, May 18, 2011

Seronoknya dapat berkongsi dgn geng Premium Beautiful….
Sebabnya mereka semua Positif….
Apa saja…tentang produk, kelebihan, gerak kerja dsb…
Penguat semangat untuk sama2 berjaya…
TQ kawan2….sememangnya anda semua benar2…
BEAUTIFUL!!!!…..
Banyak kelebihan SHARING dalam bizs nihhhh….
Bukan nikmat sendiri semata2….nikmat BERSAMA…terlalu berharga…
Nak kongsi cket tips dgn geng AUWpremiumbeautiful…bout SHARING nihhh…
….J….J    Da best thingsss….J….J bile kita kongsi & sharing nihhhh
1….Idea Yang Mencurah-curah
~~Sebelum adanya internet, kita seringkali mendapat idea-idea baru menerusi pembacaan daripada media masa seperti televisyen, surat khabar, majalah, radio dan sebagainya.
Kini kita boleh dapati idea dengan begitu mudah sekali dengan kehadiran internet. Bagi mereka yang menjalankan perniagaan, penggunaan internet perlu dimaksimakan dengan berkongsi apa sahaja idea yang terlintas di fikiran kita.~~
2….Network Bertambah Ramai
~~Sesungguhnya Network adalah tunjang utama kepada sesebuah perniagaan. Jika orang ramai tidak tahu apa yang kita niagakan nescaya jaringan kenalan yang kita bina masih lagi berada pada paras yang minima.
Bilamana kita terbiasa berkongsi ilmu dan pengalaman terutamanya di internet, kita akan dikenali ramai dan kenalan kita secara tidak langsung bertambah dek perbualan daripada orang ramai.~~
3….Menjimatkan Masa dan Kos
~~Dalam menjalankan perniagaan kita seringkali akan memikirkan faktor masa dan kos. Selagi mana kita mampu untuk berjimat, selagi itulah kita akan mencari sumber-sumber yang berkualiti dan berpatutan.
Jika kita terlambat, kita akan sentiasa di belakang dan golongan yang berada di hadapan adalah mereka yang berusaha gigih dan pantas serta suka mencari ruang dan peluang untuk berkongsi ilmu dan pengalaman mereka.
Andai kata anda perlukan bantuan untuk mendapatkan khidmat nasihat berkenaan laman web, dengan mudahnya anda akan berkongsi di internet dan ramai yang sudah mempunyai pengalaman membina laman web akan muncul dan membantu anda menyelesaikan masalah.~~
4….Sumber Aura Positif
~~Motivasi diri seringkali mengalami proses turun naik. Kejap kita akan merasakan bertenaga dan bermotivasi dan cepat juga kita akan merasakan diri kita tidak berkeyakinan dan hilang semangat.
Jika kita sering berkongsi perkara yang baik-baik tidak kiralah di internet ataupun di mana sahaja, aura positif ini amat cepat berjangkit.
Sebagai contoh, netty sering berkongsi kata-kata semangat terutamanya di FB. Apa yang menggembirakan adalah ramai yang akan turut serta berkongsi kata-kata semangat yang menjadi sumber inspirasi kepada mereka juga. Secara tidak langsung kita akan lebih bersemangat dan berkeyakinan tinggi~~
5….1 + 1 Bukan Setakat 2 Bahkan Lebih!
~~Situasai Pertama
Pernah tak anda merasakan bila anda makan berseorangan, walau banyak mana lauk yang terhidang anda tetap berasa lapar sebaik menikmatinya? Akan tetapi bila anda makan beramai-ramai, walau lauknya sedikit anda berasa cukup kenyang dan merasai kelazatannya.
Situasi Kedua
Jika tidak pernah, lihat situasi kedua. Apa kata anda tonton siaran bola sepak secara live seorang diri? Mesti mengantuk? Kalau kawan-kawan ajak pergi tengok kat mamak confirm hilang habis mengantuk tadi, ya dak?
Itulah kelebihan jika kita amalkan konsep sharing. Keuntungan adalah matlamat utama dalam perniagaan namun jika kita agihkan sedikit keuntungan tadi untuk dikongsi bersama, nikmat yang akan dirasai tiada tolok bandingnya apatah lagi jika dikongsi bersama keluarga tersayang.  ~~


6….Mengurangkan Risiko Kegagalan
~~Siapa tidak takut dengan istilah gagal? Mustahil bagi seorang manusia sanggup dianggap sebagai seorang yang gagal dan tidak berjaya.
Gagal itu adalah sesuatu yang pasti dalam dunia perniagaan. Gagal sekali tidak bermakna gagal selama-lamanya. Jika anda selalu berkongsi kegagalan dengan insan lain, sebenarnya anda telah membantu banyak pihak untuk tidak mengulangi kesilapan yang sama.
Ambil contoh mudah, siapa tidak kenal dengan penulis buku terkenal Berani Gagal, Billi Lim. Hanya dengan bercerita perihal kegagalan beliau telah membuka mata ramai pihak bahawasanya kegagalan itu adalah antara faktor utama kepada kejayaan.~~

BEST QUOTE>>>>
“ Jika kita gagal, gagal, gagal maka akhir sekali kita berjaya. Barulah terbukti yang kita benar-benar berjaya. Jika kita asyik berjaya, berjaya, berjaya, macam-mana nak bezakan mana satu kejayaan yang terbaik jika tiada kegagalan.” - Billi Lim

7….Kunci Utama Pintu Kejayaan
~~Lihatlah mereka yang telah berjaya di sekeliling anda. Mereka adalah tergolong dalam golongan yang paling banyak memberi manfaat dan berkongsi ilmu serta pengalaman mereka.
Jika mereka tidak amalkan konsep sharing secara menyeluruh, nescaya mereka telah mengabaikan satu lagi kunci kepada pintu kejayaan yang luar biasa hebat. Mereka terlupa untuk membantu insan lain yang turut sama ingin berjaya. Mereka terlupa siapa yang berada di bawah.
Ingatlah, dunia perniagaan adalah ibarat roda. Kita tidak akan kekal lama berada di atas dan kebarangkalian kita akan berada di bawah adalah pada bila-bila masa sahaja.
Justeru itu, jika anda merasakan ketujuh-tujuh sharing adalah bermanfaat dan bernilai maka kongsikanlah dengan orang ramai. Walau tidak dapat merasai kesemuanya, cukuplah salah satu daripadanya anda dapat nikmati. ~~
SUMBER …. Fathuallah.com

Sunday, May 15, 2011

Berniaga tanpa modal...
Semua orang nak...sebab...klu lingkup xterasa sgt...
Senang cite...xnak amik tau...xnak tau...
Saya xnak dengar!!!!....anta saya balik !!!...huhu
Sy suke beli jerrr...yeke???
Harga minyak, gula, tepung etc naik...awk punya suara paling kuat...
Xpuashati...cubelah bwk berfikir...mcm mane nak survive...
Utk situasi ekonomi sekarang...klu xnak buat apa2...
Honestly n Truly...anda sebenarnya orang yang MALAS...
KENAPA???? Sebab org di luar sana bnyak yg amik peluang...
Tp anda...tengok dan takut...
Bila tgk kejayaan org...itu rezeki mereka...biarlah dah d tentukan d luh mahfuz...
Aduiii...ckap kang marah, xcakap kita lak berdosa...membiarkan org2 tdekat...
Hanyut dengan EGO sendiri...
Jadi sy memang suka ajak kwn2 saya...wat marketing Premium beautiful macam saya..
mahu xmahu...itu kuasa Allah...
1)       Kalau xde modal..tetiba dapat duit saya pon xnak ajak awk...baik saya je yang KAYA...
2)     Sebab jual 8set Premium Beautiful / 8biji Bio Aura seumur hidup anda...jual same2...bukan suka2 jual LELONG...sape yang tipu sape nihhhh????? grup kami punya etika okaiiii
3)     Pk logic lorrr...org bukak kedai runcit pon...arini bukak...esok SUME barang kene abis jual ke??? Agak2 le klu nak kaya cepat....klu itu caranya...saya pun xnak ajak awk...sebb awk xde plan untuk maju...tapi plan untuk LINGKUP...huhu
4)     “Saya xminat”...jawapan glamerzz...jawapan egois...hehe...sy pun xminat dengan jawapan awk...saya minat pahala yang saya dapat je...tenkiu kerana beri saya pahala...dan kekutan untuk terus berjuang...chaiyok2
5)     Saya xmampu nak bizs besa2...inilah je modal sy biz..cket je..rm190 bulan2..saya tau sya xpandai bizs...tapi saya cuba belajar...tenkiu ma hubby..mwaxxxxxxxxxx
6)     Trimas VVip Club AUWpremiumbeautiful dan AUWbioaura...anda memang HEBAT!!!
Hihi...next ma bizs partner PB n BA on da run....READY STOCK!!!
Cash pun bole, installment pon bole...HURRY up!!!!
EASY rhb @ credit card pon bole....
Special delivery from our AUW team...wink2 ;)
Another VViP club testimony....
Yehaaaaa....

PROVEDDDDDDD
Buktinya....bg mereka2 d luar sana...
D mana ada kemahuan....
8jam konsisten....relakss2 not stresss...huhu
PLEZZZZ don’t yeahhh!!!! If u...
Ade Premium Beautiful....then u....
MALAS nak pakai...’hang’  kt almari...sampe penuh FIR d almari u...
Pastu u bwk story bout susah...U punyer malaz ...TOLONGLAHHHHHHHHHHHHHH
VViP CLUB....da BEST testimony!!!!
Let’s join us...
~HEALTHY~BEAUTY~ELEGANT~

Thursday, May 12, 2011

Hutang OH Hutang


aku doakan engkau berjaya yerrr....
Buatlahhh dulu....sambil senyum tersipu2...
Xlupe jugak sound effect...”gila ape ajar orang buat otang!!!!”
Apepun anggapan korang....Allah tu maha Besar....
Rezeki, ajal, maut itu semua miliknya....
Kita ni hanya PINJAM je ok...
Kalau rase duit yg korang ade tuhhh...adelah hasil titik peluh anda SEMUA...
Pk2 kanlah...kenapa perlu ada zakat & income tax....
Semuanya bertujuan agar kita SAMA2 rase ape yg org rase...
sambil MEMBANTU...
Ini bila kene income tax...satu opis bising...xmalu ke???
Menunjukkan siapa anda sebenarnya...
Aku cume menjalankan bizs team beauty...
yg hanya memasarkan 8set je untuk jualan kami...
Macam yg aku buat sekarang semuanya adalah stock PB geng AUWpremiumbeautiful...
Same2 merancang strategi jualan masing2...untuk team kami...
8set semuanya adalah habis terjual...
Team kami ade stock masing2 dan SAME2 jual yerrr....
Bukan goyang kaki monthly mintak payment!!!
Samada cash @ installment...
Klu nak senang kami suggest customer ikut plan Easy RHB...
monhtly rm58 jer...
Memang kedua2 pihak no problema...adiossss

Relaks le...anda beli kereta, rumah sume anda byr kt bank yerrr....
jgn perasan kete n rumah tu hak anda...
evry month memang anda akan tolak acc byr kan...

cube la try pending bayar...agak2 anda bole lelap tdo ke???
so jgn sombong sgt...sebab tu klu nak bagi ALASAN...
jgn cakap ikut sedap gigi sampe tutup periuk nasi org lain ok...
da best thing yg selalu saya kagum dgn geng AUWpremiumbeautiful..
usaha anda sememangnya sungguh murni...
memberi peluang kepada mereka merasai kelebihan
PREMIUM BEAUTIFUL....
chaiyok2...hasilnya...juz jual 8set...

u got....
income rm3k and rm2k and rm8k and .......
dapat 1 lagik payslip...valid nak beli kete dan rumah yg lebih besa seperti IMPIAN kita...
dan bukti perjuangan anda menjalankan bizs nihhh..
pihak syarikat memberi percutian PERCUMA...setiap tahun...
bagi sy & suami perkara paling bermakna dapat hantar mak ayah ke Tanah Suci MAKKAH...
untuk haji dan umrah...moga2 di permudahkan....aminnnn
SYUKUR ALHAMDULILAH....

Wednesday, May 11, 2011

erkkkkkkk......

Berborak ngn VViP club...(katenya “biarlah kite je tau...ye kak”)
Memang interesting...gelak2 saje...story bout aura2 FIR yang dapat...
Badan jadi bersemangat...hilang lesu....dan yang best...lebih YAKIN bila di luar...
Sharing memang nampak simple...tapi sebab sebenar si cantik ni memakai PB...
Buatkan saya rase teruja n teringat2 fact yg dibagi...
Tgk lahiriah...memang orangnya cantik, bergaya...tapi rupanya dlm diri still mencari sesuatu...pelindung....
Mula2 dia borak2 saya anggap cam borak2 kosong...
Tapi bila sy amati betul2...
memang saya boleh pegang keyakinan dia terhadap Premium Beautiful...
Dia wanita berkerjaya...macam saya juga...
memang terdedah kepada perkara2 yg di luar jangkaan..
yupsss...
“kak auw, saya ni bukan kuat sgt...duduk kt KL besar ni...ntah sape2 sy jumpa...
Kene kerja nak cari rezeki kan.,kesian suami kalau saya xkerja”...
Saya senyum je dia cakap cenggitu...bertuah la badan dapat isteri cantik yg setia ngn suami nihhh...hehe
“Saya pakai PB ni mula2 sebab takut..pasal kes rogol & jenayah seksual”...
Uiksss...kesitu pulak minah ni cite...
“yelah PB ni cukup dari atas sampe bawah, kalau kita pun susah nak pakai, susah nak buka...saya percaya saya ade protection utk org yg xdiundang usik saya”...
“Yang best lak...FIR boleh bagi saya kekuatan utk bersedia apa saja!!!”
“Betul tak kak????”...aik dia tanye kita pulakkkk...hehe
“Harap2 lah...yang penting saya usaha kan!!!”
Cite si manis ni sambil gelak2
Aikk...xsangka sampai kesitu pulak dia pk...
“ Kalau saya pakai cawat besi...org kate saya ni ketinggalan zaman pulak...
Tapi saya yakin saya je yg boleh jaga diri saya sendiri....terpulang la orang kate, susah ke, mahal ke....saya pun beli pon utang ngn akk....tQ ye kak!!!”
Aduiii...memang pk2 agak pelik...tp lama2 saya pk...agak logik jugekkk...hihi
Apapun TAHNIAH saya ucapkan kepada si manis ni...walaupun borak santai2...
Tapi banyak input diberi...
Terpulang kepada sebab apa anda menyarungkan Premium beautiful di badan anda...
Masing2 punya hasrat dan agenda masing2...
Chaiyok2 AUWpremiumbeautifful VViP Club....
There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers