Blogger Layouts


TER...lalu sibuk... hati teringin..... KURUS... cantik....!!!! ( please fill form - interested n serious buyer only) CALL @ SMS : auw @ hidaya 012-4499336 , giha 016-6651152 , kama 012-5029369, Anem 017-6090873 , Maria 012-2046508, Musliha 019-3661096, Shima 019-6676650, Nurul 012-4780765, Syasya 019-2662639, C'Ani 013-3388492, Lin 019-3258628



email : pb_hidaya@yahoo.com Fax : 03-33923581 alwayz freelance @ klang valley, Selangor, putrajaya, n9, malacca, johore......

AUWpremiumbeautiful

kawan2 yg d hormati....if u all terlalu inginkan badan cantik dan sihat...sehingga kini masih tercari2 dan sudah berhabis untuk KURUS...diharap blog ini dapat membantu...AUWpremiumbeautiful sentiasa sedia untuk anda...memberi info dan berkongsi tips untuk cantik dan sihat....sememangnya berbaloi2 dan value untuk wang anda


apa2 komen amat di alu2kan.......bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami..........Thanxxx 4 ur support...



kurus + cantik + sihat + senyum + relaxxxx = arrrrgggggggghhh @ :) :) :)
~~~up 2 u~~~

WEBSTAGRAM

fb

AUWpremiumbeautiful™

Monday, September 5, 2011

RAYA oh RAYE....
tahun 2011 yang paling bermakna bila raya kami DITAJA...syukur alhamdulilah....aminnnnnnnnnnn
walaupun before raye tu ade la cobaan ALLAH duga untuk kami...
memang MIRACLE la dapat beraya sebab rezeki 9/10...huhu


korang imagine macamana perasaan aku bila aku mintak tolong *bukan MINTAK $$ ok! orang yang agak senang/kaya/mewah tapi dia/mereka refused untuk membantu dan orang yang sama susah dengan aku pulak yang tiba2 datang ringankan masalah aku....bayangkan apa aku rasa..MyEm0.Comrahmat dari ALLAH....rezeki xternilai...so ingatkan diri ni...bila orang mintak tolong...kene la tolong...terutamanya yng memang betul2 percayakan kita ni...lainlah org yang tiba2 datang...mintak tolong...TAPI selama ni memang xpenah menyokong  LANSUNG....siap jaja story kt belakang kita adalah...so utk mereka yg begitu ku doakan Allah beri mereka petunjuk dan hidayah...aminnnn


ok, then kasteme AUW *a.k.a VVip Club pulak bg advanced payment takut xterrrr bayar pas rayerrr katenyerrr....siyesss lahhh.....toce2...*team AUW nnt i transfer acc yerrr ...rezeki nak raye...more & more kasteme order...weee~~ sementelah my VVip Club memang gojezz lahhh, so, dia memang puashati dan berbaloi2 dapat pakai Premium Beautiful....lagi2 da seminggu raya berlalu...ni balik pulak FULL dgn open house...memang la Premium Beautiful jadi SENJATA utama geng beauty kami...makan sedap2...body pun kene sedappppp....

xmo naek cam di pam2 pulakssss...haha...
so RUGI lahhh sape yang belum memiliki PB dan yang da ade PB tapi MALASZZZZ nak pakai....huhu
team AUW yang missed pakai!!!! nak kene rotan nihhh

sekarang memang bezz la ber bizss ngn team AUW...susah senang kita sama2...sebab bila kita minta tolong memang sebab ada masalah...bukan buat2 masalah....Aku bersyukur sebab Allah kurniakan suami, adik2 dan kawan2 yang baik hati...yang sentiasa ber BAIK SANGKA....yang paling best tahun ni cik WISH la yg beraya sakan bila semua expanses di taja oleh AUWpremiumbeautiful!!!hehe....baju raya sefamili pun ditaja...rase cam artizz lakkk...hehe*tenkiu penaja yg merangkap CEO team AUW hehehehe

kalau sape2 kat luar sana...nak rase di taja cam kami....jom join bizss suke suki nihhh...huhu
" meniaga macam TAK meniaga...
jual pun macam TAK jual...
baju dalam cam TAK macam baju dalam biasa...hehe
klu dok TENGOK dan DOAKAN kejayaan orang...
(betulkah kate2 anda tuh???atau ayat nak mengelakkkkkkkkk)
itu tanda2 kecil orang MALAS tau, tapi belum GAGAL lagi...h0h0
so...pilih le nak letakkan diri ANDA di mana..."

Bila time susah macam ni la aku kenal sape kawan sebenar dan ekceli aku selalu pikir, ade lagi orang yang berkali ganda lebih susah daripada aku,so aku kena redha dan bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang. Sabar itu penting! *hehehehe ye, aku musti kuat macam harimau kuat!!!! *aummmm!!!!MyEm0.Com 
Untuk Encik Khairul Nizam, mum n dady, adik beradik n kawan2 team AUW yang banyak bagi aku semangat, TERIMA KASIH banyak2.. semoga Allah murahkan rezeki kamu semua dan berkati hidup semua. amin. & aku mintak maaf sangat2 sebab aku selalu menyusahkan korang semua terutamanya Abang sayang!!!!
Ampunkan Sayang sebab bebankan Abang yerrrr

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers