Blogger Layouts


TER...lalu sibuk... hati teringin..... KURUS... cantik....!!!! ( please fill form - interested n serious buyer only) CALL @ SMS : auw @ hidaya 012-4499336 , giha 016-6651152 , kama 012-5029369, Anem 017-6090873 , Maria 012-2046508, Musliha 019-3661096, Shima 019-6676650, Nurul 012-4780765, Syasya 019-2662639, C'Ani 013-3388492, Lin 019-3258628



email : pb_hidaya@yahoo.com Fax : 03-33923581 alwayz freelance @ klang valley, Selangor, putrajaya, n9, malacca, johore......

AUWpremiumbeautiful

kawan2 yg d hormati....if u all terlalu inginkan badan cantik dan sihat...sehingga kini masih tercari2 dan sudah berhabis untuk KURUS...diharap blog ini dapat membantu...AUWpremiumbeautiful sentiasa sedia untuk anda...memberi info dan berkongsi tips untuk cantik dan sihat....sememangnya berbaloi2 dan value untuk wang anda


apa2 komen amat di alu2kan.......bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami..........Thanxxx 4 ur support...



kurus + cantik + sihat + senyum + relaxxxx = arrrrgggggggghhh @ :) :) :)
~~~up 2 u~~~

WEBSTAGRAM

fb

AUWpremiumbeautiful™

Sunday, May 15, 2011

Berniaga tanpa modal...
Semua orang nak...sebab...klu lingkup xterasa sgt...
Senang cite...xnak amik tau...xnak tau...
Saya xnak dengar!!!!....anta saya balik !!!...huhu
Sy suke beli jerrr...yeke???
Harga minyak, gula, tepung etc naik...awk punya suara paling kuat...
Xpuashati...cubelah bwk berfikir...mcm mane nak survive...
Utk situasi ekonomi sekarang...klu xnak buat apa2...
Honestly n Truly...anda sebenarnya orang yang MALAS...
KENAPA???? Sebab org di luar sana bnyak yg amik peluang...
Tp anda...tengok dan takut...
Bila tgk kejayaan org...itu rezeki mereka...biarlah dah d tentukan d luh mahfuz...
Aduiii...ckap kang marah, xcakap kita lak berdosa...membiarkan org2 tdekat...
Hanyut dengan EGO sendiri...
Jadi sy memang suka ajak kwn2 saya...wat marketing Premium beautiful macam saya..
mahu xmahu...itu kuasa Allah...
1)       Kalau xde modal..tetiba dapat duit saya pon xnak ajak awk...baik saya je yang KAYA...
2)     Sebab jual 8set Premium Beautiful / 8biji Bio Aura seumur hidup anda...jual same2...bukan suka2 jual LELONG...sape yang tipu sape nihhhh????? grup kami punya etika okaiiii
3)     Pk logic lorrr...org bukak kedai runcit pon...arini bukak...esok SUME barang kene abis jual ke??? Agak2 le klu nak kaya cepat....klu itu caranya...saya pun xnak ajak awk...sebb awk xde plan untuk maju...tapi plan untuk LINGKUP...huhu
4)     “Saya xminat”...jawapan glamerzz...jawapan egois...hehe...sy pun xminat dengan jawapan awk...saya minat pahala yang saya dapat je...tenkiu kerana beri saya pahala...dan kekutan untuk terus berjuang...chaiyok2
5)     Saya xmampu nak bizs besa2...inilah je modal sy biz..cket je..rm190 bulan2..saya tau sya xpandai bizs...tapi saya cuba belajar...tenkiu ma hubby..mwaxxxxxxxxxx
6)     Trimas VVip Club AUWpremiumbeautiful dan AUWbioaura...anda memang HEBAT!!!
Hihi...next ma bizs partner PB n BA on da run....READY STOCK!!!
Cash pun bole, installment pon bole...HURRY up!!!!
EASY rhb @ credit card pon bole....
Special delivery from our AUW team...wink2 ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers