Blogger Layouts


TER...lalu sibuk... hati teringin..... KURUS... cantik....!!!! ( please fill form - interested n serious buyer only) CALL @ SMS : auw @ hidaya 012-4499336 , giha 016-6651152 , kama 012-5029369, Anem 017-6090873 , Maria 012-2046508, Musliha 019-3661096, Shima 019-6676650, Nurul 012-4780765, Syasya 019-2662639, C'Ani 013-3388492, Lin 019-3258628



email : pb_hidaya@yahoo.com Fax : 03-33923581 alwayz freelance @ klang valley, Selangor, putrajaya, n9, malacca, johore......

AUWpremiumbeautiful

kawan2 yg d hormati....if u all terlalu inginkan badan cantik dan sihat...sehingga kini masih tercari2 dan sudah berhabis untuk KURUS...diharap blog ini dapat membantu...AUWpremiumbeautiful sentiasa sedia untuk anda...memberi info dan berkongsi tips untuk cantik dan sihat....sememangnya berbaloi2 dan value untuk wang anda


apa2 komen amat di alu2kan.......bagi meningkatkan mutu perkhidmatan kami..........Thanxxx 4 ur support...



kurus + cantik + sihat + senyum + relaxxxx = arrrrgggggggghhh @ :) :) :)
~~~up 2 u~~~

WEBSTAGRAM

fb

AUWpremiumbeautiful™

Wednesday, May 11, 2011

erkkkkkkk......

Berborak ngn VViP club...(katenya “biarlah kite je tau...ye kak”)
Memang interesting...gelak2 saje...story bout aura2 FIR yang dapat...
Badan jadi bersemangat...hilang lesu....dan yang best...lebih YAKIN bila di luar...
Sharing memang nampak simple...tapi sebab sebenar si cantik ni memakai PB...
Buatkan saya rase teruja n teringat2 fact yg dibagi...
Tgk lahiriah...memang orangnya cantik, bergaya...tapi rupanya dlm diri still mencari sesuatu...pelindung....
Mula2 dia borak2 saya anggap cam borak2 kosong...
Tapi bila sy amati betul2...
memang saya boleh pegang keyakinan dia terhadap Premium Beautiful...
Dia wanita berkerjaya...macam saya juga...
memang terdedah kepada perkara2 yg di luar jangkaan..
yupsss...
“kak auw, saya ni bukan kuat sgt...duduk kt KL besar ni...ntah sape2 sy jumpa...
Kene kerja nak cari rezeki kan.,kesian suami kalau saya xkerja”...
Saya senyum je dia cakap cenggitu...bertuah la badan dapat isteri cantik yg setia ngn suami nihhh...hehe
“Saya pakai PB ni mula2 sebab takut..pasal kes rogol & jenayah seksual”...
Uiksss...kesitu pulak minah ni cite...
“yelah PB ni cukup dari atas sampe bawah, kalau kita pun susah nak pakai, susah nak buka...saya percaya saya ade protection utk org yg xdiundang usik saya”...
“Yang best lak...FIR boleh bagi saya kekuatan utk bersedia apa saja!!!”
“Betul tak kak????”...aik dia tanye kita pulakkkk...hehe
“Harap2 lah...yang penting saya usaha kan!!!”
Cite si manis ni sambil gelak2
Aikk...xsangka sampai kesitu pulak dia pk...
“ Kalau saya pakai cawat besi...org kate saya ni ketinggalan zaman pulak...
Tapi saya yakin saya je yg boleh jaga diri saya sendiri....terpulang la orang kate, susah ke, mahal ke....saya pun beli pon utang ngn akk....tQ ye kak!!!”
Aduiii...memang pk2 agak pelik...tp lama2 saya pk...agak logik jugekkk...hihi
Apapun TAHNIAH saya ucapkan kepada si manis ni...walaupun borak santai2...
Tapi banyak input diberi...
Terpulang kepada sebab apa anda menyarungkan Premium beautiful di badan anda...
Masing2 punya hasrat dan agenda masing2...
Chaiyok2 AUWpremiumbeautifful VViP Club....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Followers